Djurmönstrade naglar i regnbågens färger


I helgen har jag haft en av mina brorsdöttrar hos mig, och hon brukar (så fort vi ses) be mig måla hennes naglar. Den här gången frågade jag om jag fick lägga upp bilder på hennes naglar i bloggen, och det fick jag.
Hon har själv valt färger och mönster.
Stämpeln är gjord med svart konad speciallack och BM 221 samt konadplatta 69.

Lacken är Color clubs Otherwordly, Glitter envy, Turn the other chic (som jag målade vitt lack under, I ♥ LCN) Gimme a grape big kiss och Space case.
Jag lade även lite lila glitter i leopardmönstret på de lila naglarna och grönt glitter i leopardmönstret på de gröna naglarna.

Klicka för förstoring

På fötterna har jag målat först Golden rose, rosa nr 91, sedan LCN svart crackle (Black jack) och sist LCN Glitter effect.
På stortårna satte vi fimofrukter, en apelsin- och en citronskiva.

Riktigt häftigt, särskilt med djurmönstren på fingernaglarna - det kanske jag borde göra på mig själv?



Lacken vi använt:



QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga

denna blogg tänker jag följa! :D

Naglarnaglarnaglar

Vad roligt, du är så välkommen! :)