Fransfyllning


Jag gjorde mina fransar v.27. Efter två veckor gjorde jag en justering för säkerhets skull - jag skulle åka utomlands en vecka och bada i hav och pool.
Jag gjorde en liten fyllning v.29 (vilket var lite i senaste laget med tanke på solandet och badandet) och nu en sista fyllning idag. Det hade blivit ännu snyggare och fräschare om jag hade tagit bort allt material och gjort nytt men jag gör det nästa gång istället. Jag har bokat in en ansiktsbehandling på fredag, det brukar fransarna bli lite påverkade av så det kändes onödigt att göra ett nytt set innan det.

Här är bilderna från idag:


Som sagt, inte perfekt men det får duga en vecka till. Eyeliner till det och det blir riktigt snyggt, lite Twiggyögon nästan. Men inte förrän om 48 timmar då limmet inte får utsättas för vatten innan det.