Permanent fransk - fjärilsnaglar!


Anledningen till namnet på inlägget är att jag sett andra använda det om målningen, att det ser ut som en del av en fjärilsvinge.

Efter inspiration från Tartofraises blogg bestämde vi oss för att göra en likadan fast inbyggt i materialet.
Här är resultatet.





Jag målde de vita prickarna och satte små rosaröda Nfu-Oh glitter ovanpå materialet i ena hörnet på naglarna, fast de syns inte så tydligt på bilderna. Det som skimrar i grönt är egentligen ett ljusrosa glitter som jag blandade in i materialet.

Jag blev väldigt nöjd, är sugen på något liknande själv!


Jonna - JonNails

Tack så jättemycket, vad glad jag blir! Dessa naglar är så himla vackra, riktigt fint gjort! Jag själv tycker det är så svårt å få till just fjärilsdekorationen! Mvh Jonna

Naglarnaglarnaglar

Tack så mkt, jo det var väldigt trixigt men blev riktigt bra. :)