Blå holotånaglar - Blue square


Jag älskar holo-lack. Så mycket att jag inte kan låta bli att köpa på mig från... Ja Australien till och med! Och jag väntar på några lack från beautybay också...
Här började jag med att måla LCN No more ridges sedan två lager med Glitter gals Marine blue 3D holo. Min man fick välja. :)

Sedan kände jag för något mer... så jag målade med OPI's DS Sapphire, en linje på varje sida på nageln så det blev en mörkare blå ruta kvar i mitten. Den ramade jag inte med hjälp av LCN's nail art pen svart.
Sist överlack LCN Super hardener.



Klicka för förstoring


Materialet: Glitter gal Marine blue 3D holo, OPI SD Sapphire holo,
LCN Super hardener och LCN No more ridges samt LCN Nail art pen Svart.

Jag avslutar med två snygga effektbilder, underbar kamera jag har! Blir så coolt!