Ljusa rosaglittrande tånaglar!



I fredags innan jag gick ut och dansade salsa kände jag mig tvungen att måla om tånaglarna - jag ville matcha händerna som fortfarande är målade som förra inlägget då mina dansskor är öppna framtill - och ljust rosa med glitter är riktigt fint när man fått lite färg på ben och fötter. Jag hade inte alls gott om tid men med LCN Drop dry så gick det fort.

Jag målade först No more ridges underlack,
sedan ett vitt I ♥ LCN lack som bas för att få fram det rosa glittret från OPI's Kate Perry collection - Teenage dream. Super hardener som överlack och sist LCN Drop dry. Klart.



Från OPI's Kate Perry collection - Teenage dream & det vita I ♥ LCN lacket

Angående nail art så vet jag inte om jag ska köra svart eller vit crackle bara, kanske LCN glitter effect polish över. Just nu låter jag det vara som det är.