Veckans naglar: Påfågelfjädrar!


Här kommer bilderna från gårdagens manikyr:


Jag målade underlack (mitt vanliga) och sedan två lager av Orly's Space cadet. Innan det torkat lade jag diagonala linjer med vitt, svart och guldglitter på fria randen. Sedan drog jag uppifrån och ner med min spot swirl (gör alltid en liten böj i början). Sist överlack (vanliga).
Space cadet är verkligen fantastiskt, i en vinkel lila och i en annan nästan olivgrön - två färger som jag älskar!

Lilagrönt

Grönt

Grönt

Spot swirlen, vit och svart nail art pen och själva lacket.
Missade att ta kort på guldglitter linern ser jag här.


Det var svårt att få till riktigt bra bilder känner jag, fick inte riktigt till hur den lila färgen ser ut. Man ser lite på ringfingret på översta bilden. I verkligheten tycker jag de är mer lila än gröna, den lila färgen ser man när man ser rakt ovanifrån och det är ju oftast så man tittar på varandras naglar och nagellack.