Naglar naglar naglar...

Naglar naglar naglar - nagelbloggen



Hej och välkommen till min nya blogg!




Jag har precis handlar lite online som jag verkligen har förhoppningar om. Tidigare har jag köpt konad nailart- brickor på nagelbolaget.se men nu har jag (genom en blogg jag följer som heter My simple little pleasures) hittat bundlemonster.com.




Men först lite om mig:




Jag är en kvinna på 31 år som sedan tonåren varit väldigt intresserad av naglar och lack. 2001-2002 gick jag mina första kurser och utbildade mig till nagelterapeut. Sedan dess har jag haft det som hobbyverksamhet då jag arbetar heltid som någonting helt annat.
Jag lägger ned en väldig massa pengar och tid på nagellack, nail art och allt som har med naglar att göra. Jag följer bloggar och googlar regelbundet efter inspiration.


Har du några tips att dela med dig av (inköpsställen, tekniker mm.)  så skriv gärna!