Nya lack från Over There!


Min älskade mamma kom över idag med presenter: massor med nya och fina lack!
15 st OPI i olika färger, med och utan glitter och 5 st glitterlack av märket Milani - helt fantastiska!
Tack underbara mamma!
Så jag satte igång med en gång, denna gång på mina fötter då jag ska fixa mina naglar i helgen. Jag älskar turkost, vilket mamma vet.

LCN No more ridges underlack, ett lager Milani Blue flash och ett lager Glitter effect polish och lite Quick dry oil - spray och klart.
Jag kommer nog komplettera med stämplar någon annan dag, det känns så fantastiskt som det är och är rädd att förstöra detta, vill inte att det ska bli för mycket.

Utan blixt


Med blixt


Underbara Sparkling effect polish från LCN, detta använder jag väldigt ofta och har t.o.m köpt en till flaska på 16 ml - det går åt! Och mitt nya Milani one coat glitter, Blue Flash.


Vad tycks?


yasmin

bra blogg Anna

Naglarnaglarnaglar

Tack så mkt Yasmin! ;)