China glaze Joy + LCN silver och LCN Matte effect + BM 223


Jag visste inte riktigt vad jag ville med naglarna idag så jag testade mig fram tills jag hittade något jag blev nöjd med.
Jag började med LCN No more ridges, underlack. Sedan valde jag en mörkrosa färg från China glaze Romantique collection, Joy.
Sedan målade jag LCN Matte effect över hela och lät torka.
Jag drog en vertikal linje med LCN liner nr 25, lila (som fötterna) och målade med LCN silver G16 zebramönster med tunn pensel (droppade en droppe på plastigt reklamblad och doppade en tunn pensel i).
Sedan tog jag BM 223 (som på tårna) och stämplade över det jag målat med silver, jag hade tejp över andra halvan så det inte skulle komma på den.
Sist målade jag LCN Super hardener på den halvan av nageln som har zebramönstret eftersom jag fortfarande ville ha den andra matt.

Materialet




Klicka för förstoring