LCN X-tame pedikyr + 3D blomma


Idag har jag använt LCN X-tame Nightfever (515) och vad snyggt och smidigt! Annars brukar jag passa på att fixa fötterna en kväll när jag bara är hemma men nu kan man klä på sig strumpor och skor med en gång - även om det är bra synd att gömma undan så vackra fötter!
Dock har jag målade tånaglar året om då jag känner mig konstigt naken utan.
Eftersom jag har börjat med LCN Ultima acrylics så använde jag det även här och formade en blomma som jag lade lite guldpärlor i mitten.



X-tame är en sorts nagellack som härdas i UV-lampa på salong men kan tas bort med vanlig remover hemma.
Enkelt, snyggt och med en fantastisk hållbarhet.
Jag som har lyckats knäcka en tånagel så det är en spricka där en bit av nageln lossnat, det syns inte alls under X-tame som har en utjämnande effekt.
Underbart!