LCN Crackle - Funky violet nail art



Det blev inte turkost utan lila med inslag av guld. Jag är själv jättenöjd och önskar det vore sommar så jag kunde ha sandaler och visa mina vackra tår...
LCN's nya Crackle är helt fantastiskt! Om du inte målar Super hardener på skimrar det lite guldlila matt, med Super hardener (överlack) blir det blankt och glittrigt! Jag kan tänka mig hela pedikyren med Matte effect lack på! Om du har ett ljust lack under kommer säkert den lila färgen ut mer, kul att kunna variera!
För att få en snygg linje har jag använd matt tejp, sk. Scotch tape, som jag tog bort direkt efter att jag målat, en tånagel i taget.

Materialet: LCN nail art liner lila, nr 25, vit nail art pen (prickarna), LCN Crackle Funky violet
och OPI's Lincon Park after dark. Klicka på lilla bilden för att tydligare se nyanserna utan blixt.