LCN Magnetic power - Ferromagnetic blue + nail art


Idag målade jag om mina naglar och nu var det dags för magnetic! Jag valde det blå, Ferromagnetic blu.
Det är lite trixigt med magneten, att hålla den still i 10 sek utan att nudda... några naglar fick jag göra om... men fint blev det!

Materialet: Nfu Oh glitter, Make up stores Siw hologramlack,
LCN's Ferromagnetic Blue, randig magnet.



Innan jag målade nail art.

Jag målade med en smal pensel som jag doppade i nagellacket, sedan Super hardener på och innan det hunnit torka satte jag fast glittret med hjälp av en spot swirl. Sist Super hardener på alla naglarna.




Klicka för förstoring


Natti from hell

Tackar :)

De här var ju oxå riktigt tjusiga^^

Naglarnaglarnaglar

Tack, vad glad jag blir! :)

Amaaaanda

Har en tävling på bloggen om en söt blås apa, vad med och tävla du med!



http://amaaanda.myshowroom.se/tavling-blas-apa/#comment :)

DR

- så fina!

Naglarnaglarnaglar

Tack så mkt!