Fuchia attraction + Servin' up sparkle


Igår hade vi en riktigt roligt kväll hemma hos mig, några kompisar och jag, och en mina kompisar har fantastiska naturliga naglar som jag bad att få måla, vilket jag fick.
Vi valde LCN's magnetic lack Fuchia attraction med stjärnmagneten och för att få lite extra glitter lade vi till OPI's Servin' up sparkle.


Först målade jag underlack, LCN No more ridges, sedan en nagel i taget med Fuchia attraction och 10 sek med magneten över. Det är lite trixigt att hitta ett bra avstånd men jag använde mina egna naglar som "väggar" och magneten som "tak", då nuddade jag inte en enda gång. Sedan ett lager OPI's Servin' up sparkle (Serena Williams Glam slam- lacken).
Sist överlack LCN Super hardener.


Klicka på den lilla bilden för förstoring

Magnetic-lacken är så sjukt häftiga, det går inte riktigt att fånga på bild. Nu är jag riktigt sugen att måla mina egna med magnetic, om jag bara kunde välja färg! ;)