Pedikyr - Capital colours nail art



China glaze Capital coulours, the Hunger games.

Dessa lack har jag använt mig av idag:

Electrify, Riveting och Fast track.

Idag var det dags för tånaglarna efter en efterlängtad pedikyr igår.
Jag började med underlacket LCN No more ridges och sedan två lager av Fast track. Det är en fantastisk beigegrå nyans med guldskimmer i. Väldigt snyggt. Sedan "svampade" jag på Riveting från samma serie på ungefär halva naglarna.
På stortårna målade jag ett mönster med svart akryl som jag sedan förstärkte  genom att göra prickar med en spot swirl. Jag gjorde svarta prickar med akrylfärg, målade i guld i mönstret och gjorde även prickar med Electrify.

På resten av tårna målade jag lite Electrify.
Sist överlack, LCN Super hardener.






Det var svårt att visa på bilderna men Electrify är helt fantastisk! Det rödorangea glittrar verkligen! Helt fantastiskt!
Jag har köpt hela serien från China glaze Capital colours The Hunger games, och jag älskar dem! Alla!