Fjärilar - akrylfärg och LCN Nail art pen


Jag har fortfarande inte tröttnat på mina glasnaglar utan tänkte förnya dem med något nytt. Jag hade funderat länge på fjärilar (som jag älskar),  att måla One stroke med akryl.
Det  är inte så lätt som det ser ut på You Tube - videos, men jag är ändå nöjd med  resultatet.
Allt är målat för hand, prickarna (vita och svarta) är gjorda med LCN Nail art pen.

Färgglatt, lekfullt. Passar mig! :)





Minna

vilka tuffa naglar! jag önskar att jag med kunde sånt där :)

Anna - Naglarnaglarnaglar

Jag ser på din blogg att du VISST kan, var inte så blygsam! :)

Maria Söderblom

Jätte fina :D :D



Sv; varsågod! ^^ Ja visst e dom!!?

Naglarnaglarnaglar

Tack! :)

Minna

sv: jag är väll duglig på nail art, men jag kan inte göra gele- / glasfibernaglar och sådant :p vore ju kul att kunna det med ;)

Kram

Anna - Naglarnaglarnaglar

Jag har gått mina utbildningar hos LCN Sverige AB, kan varmt rekommendera dem!

Kram