Godisnaglar - LCN Glass gel gjorda med mallar + torkad blomma



Dessa naglar blir jag glad när jag ser!! Min man säger att de ser ut som godis och jag håller med, hårda karameller!


Det är gjorde med mallar, LCN Glass gel och direkt efter att glass gelen härdats sätter jag fast en blomma med hjälp av lite LCN Sculpture. Härda igen, fyllning med LCN Sculpture. Fila, LCN Sealent och klar.

Vilken färg skulle du välja om du skulle ha alla naglar i samma färg?





Det här är nog mina favoriter någonsin.
Kanske att man ska måla LCN Matte effect om några dagar och få en frostad look?
Eller Nubar Silver spark som jag hade på brorsdotterns Regnbågsnaglar och få en glittrig look?

Maria Söderblom

Fint :3

Jag skulle valt blått :D :D

Anna - Naglarnaglarnaglar

Tack. :)



Ja, den blåa är fantastisk. Hade jag valt en färg står det mellan lila och blått.

Sarah

Verkligen snyggt! Lila eller rosa hade jag velat ha.

Anna - Naglarnaglarnaglar

Det finns en rosa Glass gel som heter Pink candy, den ska jag köpa nästa gång. :)