LCN Matte effect polish


Idag har jag använt LCN Matte effect. Jag tycker det är riktigt häftigt att se det torka, se nageln mattas av. Helt klart ett lack som jag borde använda oftare, det blir så snyggt!!
Visst ser det ut som vackert frostat glas?





Maria Söderblom

Sv; tack :)

Lovisa:)

Sv: Ja det borde jag verkligen. är så lat att jag inte orkar ta bort det, utan bara det värsta:) Och gud vad duktig du är!!! :)

Lovisa:)

sv: Nej men har funderat på det och länge velat testa:)

Anna - Naglarnaglarnaglar

Lovisa:

Tack, vad glad jag blir att du tycker det.

Absolut att du ska testa konad - finns startset på topstore.se och Välaboden, säkert e-bay också. Sedan finns det brickor att köpa på ex. bundlemonster.com. Superbra grejer! :)

Vega

Oj skitläckert undrar hur det blir med svart? Kolla in YSLs svarta lack ett blankt och ett matt om hur de kombinerat dem...

Anna - Naglarnaglarnaglar

Jag har testast på mörkbrunt och mörkrött, det är jättesnyggt. Gärna om man har några detaljer. Den bruna gjorde jag vitt mönster på, såg ut som pepparkakor!



Menar du den med matt svart utom blank längst fram, fria randen? Har sett många varianter, skitläckert!