Pedikyr - Recolution Silver glitter med turkost glitter och silvlerfolie

 
Här har jag använt Recolution 616 Silver glitter. 
Det blev riktigt härligt, fräscht glittrigt!
 
Som ni ser på bilderna lade jag glittret lite vinklat, snett på stortån, sedan lade jag silverfolie längs med ytterkanten på glittret.
 
 
Här kan man verkligen se hur det glittrar.
Det turkosa glittret är min absoluta favorit, det har jag använt mkt.
Jag har köpt det på LCN och det står 8 på burken. Små hexagoner.
 
 
 
 
Jag har skrivit om Recolution förut men det tål att upprepas:
 
LCN Recolution är ett lösningsbart permanentlack som du kan få hos din professionella manikyrist/nagelterapeut - alltså hos mig. :)
 
Med LCN Recolution kan man lacka permanentlack på både naturliga naglar och på konstnaglar, korta eller långa.
 
Lackerna är luktfria och inte minst helt fria från lösningsmedel
 
LCN Recolution härdas i UV-ljuslampa på salongen/nagelstudion och blir helt torrt och reptåligt på en gång.
 
LCN Recolution finns i ett antal underbara färger (likväl som transparant), inklusive fransk manikyr.
 
Jag skrev tidigare att de håller 2-3 veckor, men på de som jag gjort hittills har det hållit det dubbla allra minst.
 
Fantastisk produkt verkligen!