Langer Nails flyttar till Östra Orminge, Saltsjö- boo, Nacka!


Under kommande helg flyttar jag till Östra Orminge, kort gångavstånd från Orminge C. 

Min "nagelhörna" kommer bli det sista som packas ner och det första som packas upp. I min nya bostad kommer jag att ha en större yta vilket blir helt underbart! 
 

Jag använder mig av LCN's geléer när jag förstärker och förlänger naglar, vilket ni som följer min blogg redan vet. Anledningen är att de är av väldigt bra kvalité - endast det bästa är nog för mina kunder och mig själv!
 
Jag har även både LCN  X-tame och LCN Recolution i flertalet fina färger och angående Recolution - de inlägg jag gjorde tidigare (bilder från i maj) när jag gjorde en fransk med Recolution och mörkröda tånaglar med Recolution - materialet sitter fortfarande! Fantastiskt!
 
 
 

För prisinfo eller svar på frågor kan du maila mig på [email protected]. Jag finns också på Facebook.
 
Du kan även boka tid per telefon: 0739343938.
 
Maila dina uppgifter till mig innan:

* Förnamn och efternamn, födelsedatum (år-mån-dag) samt mob.nr.
* Önskad behandling, tid och datum.


Endast kontant betalning gäller (Innehar F-skattsedel, mitt företag heter Langer nails).

Ombokning/återbud sker 24h innan bestämd tid via telefon eller SMS (ej via mail).
Utebliven tid debiteras med fullt pris.
 
 
 
 
Jag har öppet efter överenskommelse, under lov även dagtid men annars främst kvällar och helger.
Hjärtligt välkommen!