Manikyr - Color club's Ultra astral nail art


Igår var det dags att göra något färgglatt.
Jag valde ett riktigt cerise rosa, nästan neon. Color club's serie Starry temptress.
Jag valde att göra likadan naill art på alla och använde liners. En ljusrosa liner från LCN, en silverglitter liner från LCN och med en vit LCN nail art pen gjorde jag både streck och prickar. Enkelt men väldigt snyggt!

Materialet:

Naglarna:




alisa sawiz sarah

dina naglar är jette fina.
känner du igen din elev sawiz.
var de dära naglarna fina som sawiz gav dig.

svara på alla frågor som vi har skrivit till dig när skolan börjar

Svar: Åh hej! :) De fina naglarna som jag gjorde med det lila lacket jag fick (jättefint) är Manikyr - Del Sol's foxy + flower nail art som jag gjorde i april.
Kram, vi ses i augusti! <3
Anna - Naglar naglar naglar...