Guldig permanent fransk med guldglitter


Idag blev det en vinklad fransk med ena sidan inbyggt krossat glitter och andra en svart zebra/ tiger stämpel. Sedan glitterlack som pricken över i.

Mycket guldigt!


Prickarna som syns är guldglitter från Nubar Golden glow.


Bilden är från www.beautybay.com









Det var svårt att få fram hur guldigt glittriga naglarna blev på bild men ni ser på Nubarflaskan hur glittrigt lacket är, då kan ni tänka er.

Här kommer en efterfrågad närbild:


Sarah

Hade varit skoj att se en närbild på det vackra!

Anna - Naglarnaglarnaglar

Okej, jag lägger till en bild. :)

amanda ruiz

grymt snygga ... tack för all insperation :D

varifrån beställer du dina produkter är de bara ett och samma märke du använder?

Anna - Naglarnaglarnaglar

Gällande nagellack och glitter och sådant - jag köper mycket på LCN där jag gått mina utbildningar. Utöver det beställer från ebay, från tradera, amazon... från överallt. Mina favoritmärken är LCN, OPI och China glaze. Glitter gals holo-lack är grymma också...



När det gäller gelmaterialen jag använder är det bara LCN.

Anna - Naglarnaglarnaglar

Och Amanda, tack för dina värmande ord! :)