Magnetisk inspiration - LCN Magnetic


Hej, nu får ni ha överseende. En av tipparna råkade jag ta på innan den torkat, det syns lite nertill, inte roligt...
Och den vit - svarta med stenar har jag sett på Scrangies blogg, hon hänvisar till en Stephanie Rae som jag inte lyckats hitta på google, den nageln är i alla fall liknande hennes.

LCN Magnetic som jag använt är Amazing mauve, Nude charm, Ferromagnetic blue, Iron magic och Green temptation. Då har jag inte nämnt mittentippen som enbart är målad med de tre nya färgerna Bordeauxlisious, Stunning orange och Delicious olive. Underbara färger alla tre!!


En sak är klar. Jag ÄLSKAR LCN magnetic- lacken. Och den nya hållaren gör allt så mycket enklare, särskilt för mig som ofta råkade nudda lacket med magneten när jag gjorde på mig själv. Fantastiskt!


Pinianna

Ojoj, fantastiskt snygga designer! Jag får nog köpa på mig ett par av de magnetlacken faktiskt =)

Anna - Naglarnaglarnaglar

Visst är de fantastiska? Jag har inhandlat ALLA, synd att man bara har 20 naglar (inkl. tår alltså). ;)