Manikyr - All that glitters Metal Petal


I går gjorde jag en väldigt enkel manikyr, ibland räcker tiden inte riktigt till. Men det betyder inte att det inte blir snyggt, eller hur?
Jag använde underlacket LCN No more ridges först, vit-tonat, väldigt fräscht.
Sedan ett lager av All that glitters' Metal petal och sist ett lager överlack LCN No more ridges.

Fräscht och naturligt och ändå ger glittret det där lilla extra. För det är sällan mina naglar är au naturel.



Jag vill gärna passa på att tipsa om en helt underbar handkräm, doften är ljuvlig och konsistensen, känslan på händerna lika så. LCN Fruit & Yoghurt Multivitamin handcreme.

LCN's krämer är verkligen godis! Jag är själv jättesugen på deras "Cake & pie"- set, särskilt Strawberry cheese cake; innehåller handkräm, nagelbandspenna, läppbalsam och badkulor, jag får badkar nu i sommar när jag flyttar! Äntligen!

Och Colour twister hand & body cream, Bananarama eller Marry me barry låter extra ljuvligt, om man nu måste välja...

Maria Söderblom

Sv; Tack så mycket!!! :D :D

Snygga naglar där med!