Manikyr - Mood polish: ett nagellack som ändrar färg efter temperatur!


Under detta har jag fortfarande fransk med Recolution vilket inte påverkas alls av att jag målar nagellack på. Skönt!

Jag har målat ett lager med ett lack som heter Mia's secret Mood, som ändrar färg efter temperatur. När jag målade på det blev det samma färg som i flaskan, lila. Under tiden som det torkade började det skifta i rosa längst fram. Riktigt häftigt tycker jag! Och nyss när jag tvättade händerna blev naglarna helt lila av det kalla vattnet.

Jag köpte 6 st lack från Amazon, här.

Utan överlack ser det lite häftigt matt ut. Här har jag bara målat ett lager nagellack, inget mer.




Sofie

wow,coolt! :)

Anna - Naglarnaglarnaglar

Eller hur? Och tvättar man händerna i kallt vatten blir naglarna helt lila, varmt vatten blir naglarna helt rosa. :)