Pedikyr - LCN Recolution 259 Summernight violet


LCN Recolution fungerar även på fötter. Här har jag använt en underbar färg med vackert skimmer: 259 Summernight violet.

Innan jag härdade sista gången i UV- lampan satte jag fast en matchande strassten från LCN, nr 9 står det i burken.

Hållbart, går att sätta på sig strumpor och skor direkt, varför man nu skulle vilja det när man har så fina fötter. ;)




Anonym

fina :)

Anna - Naglarnaglarnaglar

Tack, ja färgen är riktigt fin! Och jag gillar att göra något lite extra, om det så bara är en liten sten. :)



Tack!

Anonym

Snyggt ! Jag vill gärna ha fler idéer då jag jag på pedikyr behandling varje månad! Jag är förtjust i rosa och orange

Svar: Vad roligt, är det något speciellt du vill se förutom färgkombinationerna rosa och orange?
Anna - Naglar naglar naglar...