Tips: LCN Change the mood!


Idag köpte jag LCN's Smokey midnight coat. Sedan tidigare har jag även LCN Glitter effect och LCN Matte effect, som jag älskar!
LCN Smokey midnight coat var ingen besvikelse, jag testade den direkt jag kom hem och det är riktigt snyggt! Du behöver inte byta nagellack för att ändra look, ett ljusrosa blir mörkrosa, rött blir mörkrött osv.

Klicka på bilden för att komma till topstore.se


Jag har målat väldigt snabbt och slarvigt bara för att jag var så otålig att se resultatet, men det blev fint ändå! :)




Dessutom ingår nya 7 in 1 wonder nail recovery.

Info från topstore.se:

7 in 1 wonder Nail Recovery

Fantastisk nyhet från LCN! 7 lacker kombinerade i ett och samma lack! 

1) Baslack – ger ett bra fäste och därmed hållbarhet för färgat lack + skyddar mot missfärgning från det färgade lacket

2) Ridgefiller – har en utjämnande effekt på nagelplattans yta (också viktigt för att färgat lack skall fästa bra och se snyggt ut)

3) Super Hardener – dvs det har en stabiliserande effekt på nageln, men utan att helt tappa den nödvändiga flexibilitet som nageln behöver ha för att inte gå av vid t ex stötar.

4) Whitener – gör nagelplattan lite ljusare genom att ha en lätt blekande effekt

5) Wet Look – lacket ger nageln ett högglansigt fräscht utseende

6) Top Coat – försluter nageln med en slät yta som ger skydd och hållbarhet åt eventuellt färgat nagellack under.

7) Quick Dry – det är snabbtorkande Allt det här sammantaget innebär att 7in1 Wonder Nail Recovery förser nagelplattan med en skyddande sköld som ger utsatta naglar en chans till återhämtning.

Du behöver aldrig mer fundera på vilken av alla flaskorna du skall stoppa ner i necessären. Med LCNs 7in1 Wonder Nail Recovery vet du att du har allt du behöver.