Junierbjudande hos mig på Langer Nails!

 
Nu under juni månad har jag ett erbjudande på en manikyr med Recolution, LCN's gellack.
Det håller i flera veckor och finns i många fina färger.
 
Hör av dig här, via mail ([email protected]) eller på facebook så byter vi nummer och bokar tid! Jag finns i Nacka, i Östra Orminge. Bussar från Slussen går regelbundet och tar ca. 15-20 min.
 
Ordinarie pris är 350 kr, nu i juni endast 250 kr!
 
Här följer några exempel på vad jag gjort med Recolution tidigare:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
F-skattesedel finns självklart!
 
 
Hjärtligt välkomna till mig, Anna Langer Kullhammar, Langer Nails.
 
 
 
 
Lena

Hej! Jag är intressera av att göra naglar hos dig, men du verkar svår att få tag i :-) Jag har mailet dig tidigare oh hoppats på svar men inte hört något. Hoppas jag kan nå dig här :) Med vänlig hälsning, Lena

Svar: Hej Lena! Jag svarade så fort jag fick ditt mail.
Hur som helst, det här är mitt jobb, jag är utbildad och använder mig av material av hög kvalité, jag skulle inte använda det på mig själv annars. Vilket innebär priser därefter.
Materialet är inte gratis, inte heller utbildningen eller tiden det tar för mig att utföra arbetet på - jag gör alltid det bästa jag kan och är väldigt noggrann.Yrkesstolt.

Hör av dig om du ändå vill boka tid, du har mitt nr.

MVH Anna
Anna - Naglar naglar naglar...