Permanent manikyr med LCN Tender lace, Big glitter stars, Hologram coated silver + inbyggt glitter

 
Här har jag först gjort en fyllning som jag avslutat med att lägga LCN colour gel Tender lace på alla naglar utom ringfingrarna. På ringfingrarna har jag istället byggt in glitter i 2 olika storlekar (hexagon silver hologram) samt LCN colour gel Big glitter stars och Hologram coated silver.
När naglana var avtorkade och klara satte jag även stora strasstenar nedanför nagelbandet som jag fäste först i överlacket LCN Super hardener och sedan med ett till lager LCN Super hardener för extra hållbarhet.
 
Sjukt snyggt tycker jag själv! Tack Carro för dina bra idéer! <3
 
 
 
 
 
LCN Tender lace är en av mina favoritfärger just nu, den finns som colour gel, Recolution och nagellack och ingår i LCN serien Sweet serenity collection. Övriga färger heter Delcious me, We're meant to be och Sweet serenity. Sweet serenity använde jag i ett tidigare blogginlägg med svarta blommor på ringfingrarna.
 
LCN Delicious me, Tender lace, We're meant to be och Sweet serenity