Nu är jag utbildad i Keratin lift!

Idag gick jag en utbildning i Lash lift hos Lash for lash med keratinboost.
Lash lift är ett bra alternativ för er som inte vill göra en fransförlängning utan bara färga och böja fransarna med eftervård. 

Lash lift har blivit en riktigt populär behandling som går ut på att man permanentar de naturliga fransarna så de får en fin böj. Jag använder mig av Lash for lash  produkter som ärr bland de skonsammaste på marknaden, betingade mmer Aloe Vera och Jojoba.
Deras Keratin boost är betingad med vitamin B5, Aloe Vera och olivolja för att vara så vårdande som möjligt.


Bilder från dagen på min kära modell:



Skötselråd:






Tillfälligt erbjudande:
De första 10 som bokar får behandlingen till ett rabatterat pris (efter detta får jag mitt diplom, tills dess är jag trainee).
Boka genom Facebook, Instagram eller telefon. 


 





keratin - langerlashes - langernails - lashforlash - lashlift - lashlove