Underbart väder och underbara naglar i lila, turkost och blått!

 
 
 
Har ni några favoritfärger?
 
 
Jag har många. Turkost och petrol ligger högt upp på listan strax ovanför lila och blått
Nu när våren börjar komma fram, vårblommor vågar sig upp, snön smälter bort och den efterlängtade solen värmer - då vill i alla fall jag ha extra mycket färg på naglarna.
Vad tycks om dessa?
 
 
 
 
 
 
 
Även om grunden är en mörk lila så blir den inte så mörk i och med att den
är faded. Dessa naglar är bröllopsnaglar och jag hoppas bruden älskade dem lika mycket 
som jag gjorde. <3
 
 
 
 
 
 
 
En snygg fade är aldrig fel, här med tre olika färger.
 
Eller en ljus, glittrig fade.
 
 
 
Jag vet, dessa är egentligen i mörkaste laget men samtidigt är de så sjukt glittriga att
de kvalificerar sig som vårnaglar. I solen blir man nästan bländad av dessa skönheter!