Hejdå igen Växjö 😘


Ännu en väldigt givande resa. Förutom många timmar i en skön säng med ostörd sömn (lyx verkligen) och hotellfrukost (också lyx) har jag fått sånglektion, trumlektion och baslektion.
Extra roligt var att trumläraren sa att "det märks att jag är "son of a drummer...eller ja daughter". Basläraren var inte lika lyrisk. 🙈 
Även om det är väldigt intensivt att plugga 50% samtidigt som man jobbar 100% (plus min salong, hur många % det nu blir), dessutom småbarnsmamma och gravid (med förlossningsskada och järnbrist på det) så är jag otroligt tacksam över att få göra denna resa. Igår höll vi på till 18 på kvällen dessutom. Men som sagt: TACKSAM! ❤❤❤

Utöver allt detta har jag även ätit gott och fikat gott. På resan hem blir det sallad från Coop vilket är väldigt gott det med. 
Längtar hem till mina barn! 


Nu har jag släpat mig till stationen i snömodd, helt slut... och nästan en timme tidig. Längtar hem. 


Resan i bilder:
Väldigt sen middag på Oxgrillen efter tågförseningar i måndags kväll, sjukt hungrig och trött. Sov fantastiskt efter det. 


 Jättemysigt hotellrum.


 Lite fika. 


Gårdagens middag på O' Learys med kurskamrater. 


Lite mer fika. 

Lite shopping innan hemresan. 



LNU - Linnéuniversitetet - Musiklärare - Växjö - fika - godmat