Dream come true!


Så länge jag kan minnas har jag drömt om en stor familj. 3 barn, som min mamma. 
Efter 8 missfall och två misslyckade ivf med pgd och total utmattning och depression som följd trodde jag att drömmen var över. Jag trodde aldrig jag skulle bli mamma. Jag tappade livslusten totalt, mycket terapi fick mig på fötter igen. Jag bröt kontakten med många bekanta, isolerade mig. Särskilt från de som fått barn under den perioden som jag varit gravid då jag inte kunde sluta tänka att mitt barn skulle varit i samma ålder. En mardröm. 

Så kom han, min älskade lilla Winston. Som ett skänk från ovan men med ett högt pris - en komplicerad och stor förlossningsskada som fortfarande inte är lagad helt trots 6 operationer. En operation till väntar under 2020. Minst. 
Trots katastrofförlossningen blev jag gravid snart igen och fick älskade lilla Noel. 

Nu ska de alltså få ett småsyskon till sommaren om allt går som det ska. Första ultraljudet är gjort och allt ser riktigt bra ut. 
Jag har visserligen järnbrist och är trött och har gått ner i vikt istället för upp då jag mår illa - inte så jag kräks - så portionerna är små och sötsaker/ snacks är jag inte sugen på. Tur jag hade lite att ta av sedan jag väntade Noel. 




bebis2019 - gravid
Tuomo

Lycka till då. Hoppas verkligen detta går vägen. Bra datum i BF. Min äldsta son fyllerhur år då. Fast han är ju stor. Blir 12. Ska hålla tummar 👍

Svar: Tack! ❤
Anna Kullhammar