Manikyr: LCN Recolution Shiny blue eyes, Twinkle jeans + nail art

 
De här naglarna är nu en vecka gamla! Helt fantastiskt vad det håller bra! Inte en repa!
Även om det känns konstigt och ovant med korta naglar (inte haft det sedan 2001 då jag utbildade mig!!) så känns det ändå okej när det är färg på dem. Och lite glitter! :)
Men så länge jag klättrar så måste de vara korta, och klättring är verkligen jätteroligt! Man glömmer alla bekymmer och bara fokuserar på att ta sig upp upp upp! 
 
Här har jag i alla fall målat först ett lager med 611 shiny blue eyes, sedan ytterst på "fria randen" (om jag hade någon) har jag målat med 610 Twinkle jeans och ovan på allt ett sista lager av 611 shiny blue eyes.
Allra sist använde jag stämplar från bricka BM12 och vit LCN Stamping polish. För att stämplarna ska sitta målar jag även ett lager LCN Super hardener.