Permanent manikyr med LCN Thermo gel Anthracite white + nail art

Här har jag gjort en fyllning och avslutat ned LCN Thermo gel Anthracite White.
När jag är varm om händer, fingrar och naglar är naglarna vita, ju kallare jag blir desto mer grå blir de. Det börjar vid fria randen eftersom den inte värms upp av "köttet" underifrån. 
 
Detta var perfekt när jag var i England! Blev mina naglar helt grå så fick jag en filt av min sambo! :)
 
 
Efter att han tvättat händerna i kallvatten.
 
Händerna börjar bli varma igen.
 
Här har jag sköljt naglarna i varmvatten.
 
 
 
 
Och här kommer nail arten:
 
Som nail art använde jag ett blommönster från bricka BM12, man kan välja vad man vill men jag tycker om när det i det här fallet är större och fler blommor på fria randen och blir färre ju högre upp på nagelplattan man kommer.
Jag valde svart färg eftersom det blir snyggast kontrast både på vitt och grått.
 
Vattnet är kallt, solen är varm. Sakta värms naglarna upp igen.
 
 
 
Sjukt snyggt tycker jag själv!