Älskade Lola

 
Vår älskade Lola, dottern jag aldrig fick, finns inte längre hos oss.
Hon blev bara 4 år.
Cancer.
Det gick alldeles för fort. Hon somnade in tidigt morgonen innan midsommarafton i Roys armar efter en kort tids sjukdom. 
 
Sorgen är obeskrivbar, hon sov hos oss, nära mig, sin sista natt i livet. Sin sista tid tog vi, jag och mamma särskilt, hand om henne med stor kärlek och omsorg. Vi trodde aldrig det var så illa, att vi skulle förlora dig så tidigt.
 
Älskar dig för evigt, tack för all kärlek och trygghet. Tack för att du vakade över mig båda mina graviditeter. Du sov nära min mage nästan varje natt. Du lämnade inte min sida sista veckan av graviditeterna. Du hade ett enormt tålamod med mina barn, våra barn.
 
Jag hoppas det finns många badankor där du är nu, att du kan bada i vågorna, jaga bollar och katter. Och att mormor Kajsa är där.