Celina Rydéns nail art class imorgon!

 
Imorgon ska jag på Celina Rydéns nail art class - ska bli fantastiskt kul! Även om jag ständigt håller mig a jour med trender, färger och tekniker så är det alltid roligt att träffa någon ansikte mot ansikte och få tips, idéer och ja... helt enkelt ta del av en annan nagelterapeuts erfarenheter, lära sig dennes tekniker och uppleva andras fantasi. Det är ju oftast fantasin som är begränsande och det är lätt att fastna i vad man själv tycker är fint och häftigt och ibland glömma andra saker som man gjorde förr. 
I det fallet så är facebook fantastiskt, där det kommer upp minnen från förr med jämna mellanrum (oftast delar jag bilderna igen och då händer det att en kund ser detta och vill ha den designen).
Längtar till imorgon!
 
Idag är jag helt slut efter en heldag på Skansen med mina underbara killar vars förskola var stängd. Tur med vädret men jag är långt ifrån på topp nu en månad efter operationen.
Läggdags! Godnatt, sov gott! <3