Ett år går fort...

 
Ett år går så fort. Det har varit full rulle mest hela tiden. 
Jag har gjort många fina naglar, många fina fransar.
Jag har genomgått en operation som fick en komplikation och inväntar nu en sista operation (för nu).
 
Jag har två jobb som jag älskar (fortfarande).
Jag har två barn som jag älskar (mitt liv, det är ni, mina fina pojkar) mer än allt annat.
 
Jag mår så otroligt mycket bättre redan nu efter förra operationen, nu när jag har hela muskler i bäckenbotten. 
Jag kan springa, hoppa, dansa och lyfta mina barn. I helgen åkte vi pulka och snowracer tillsammans.
Det är lycka, att orka. Att vara smärtfri.
 
 
 
Den närmsta tiden ska jag försöka lägga upp lite fina bilder på naglar och fransar som jag gjort.
Om du inte orkar vänta så finns de redan på facebook och instagram: @langer_nails.
 
God fortsättning på 2018.