Älskade Jolene är här!

Allt har gått bra, vi är så lyckliga allihop! Tre friska, starka och underbara barn har jag i mitt liv. Det går inte att beskriva (utan att börja gråta) vad jag känner. 
Tacksamhet. Kärlek! 


Snart är det min tur att snittas, jag var väldigt nervös och rädd. Personalen var fantastisk.

- Välkommen ut min älskade dotter!

 Stolta bröder. 



Jolene med Kaninis som bröderna valt och mormor köpt. 







Jolene - barn - bebis - kejsarsnitt - kärlek - lycka - mamma - syskon
Tuomo

Det är inte utan viss beundran jag följt detta under våren. Ska medge att jag tom funderade på att skicka blommor till mor och dotter. Men insåg att det nog hade varit en smula creepy 🤔. Men för mig, som sannolikt aldrig får fler barn, så blir jag nästan lika glad när andra får barn som de fem ggr jag fått. Det är så fantastiskt. Jag är väldigt glad för dig att du äntligen fick till det. Vet i viss mån hur hett du längtade. Tack för denna delning för oss "fans" 😊.

Svar: Ja herregud som jag har längtat efter mina barn, för mig har alltid barn varit meningen med livet. Sedan att livet sällan blir som man tänkt, man kan ju inte få allt sägs det... Men det mesta kan jag leva med nu känns det som.
Njuter varje sekund hemma med min lilla tjej, med de andra två hade jag inte samma möjlighet.
Nej det hade inte varit "creepy" med blommor men eftersom det är tanken som räknas så räcker det med tanken, som var jättefin. ❤
Så länge du inte gjort som jag och steriliserat dig så finns möjligheten till fler barn, ungdomar som vi är. 😉
Kram
Anna Kullhammar

Tuomo

Inte steriliserad nej. Nära 2016. Tid bokad o allt, men ändrade mig dagen innan. Utifall att. Men vid 40 års ålder känns det kanske som att ska jag ha fler så blir det nog bonusbarn. Nån gång.

Men en skall icke klaga. Värre för de som krigar för sitt första.

Håller annars med dig. Barn är poängen . Hela poängen . Finns inte ens några alternativ.