Vecka 34


Nu har det blivit mer "privat" än naglar och fransar men det kommer! Har gjort många fina naglar som bara ligger och väntar på att laddas upp, vill dock beskära och fixa till färgen så bilderna så att den överensstämmer med färgen i burken, annars blir mina kunder besvikna om de vill ha likadana. 

Tills dess: idag gick jag in i v. 34.

Vi längtar efter dig Jolene!



Jolene - bebis - bf2019 - gravid - v34
Tuomo

Boktips till familjen: "Pruttresan. Sagan genom landet Inuti." En mycket bra bok riktad till små som hjälper oss NO-lärare senare i livet. Mvh

Svar: Tack för tipset, låter på boktiteln som en bok mina barn skulle älska! 😂👌
Anna Kullhammar

Tuomo

Ja, små människor gillar den. Min 4-åring, Björn, älskar den. Vi läser den varje dag. Jag brukar ha med den när jag undervisar om kroppen i åk6. Korskör Livets kemi (protein, kolhydrater, fetter, vitaminer/mineraler) med resan för en matbit hela vägen längs kroppen. Så den är referensmaterial för elever som läser sämre, språkstörningar, språkbarriärer, etc. Och man kan ju aldrig läsa för mycket för de små 😊.