Födelsedagsfirande och fransar

Det har varit en hektisk tid med en sjuk Jolene, att försöka fira sin födelsedag och jobbiga privata saker. Men nu under helgen har barnen varit hos sin pappa så att jag har kunnat både gå ut och sedan jobbat ikapp lite. 
Fransar är terapi,  totalt fokus och bra musik. 

Lite bilder från torsdag,  igår och idag:
















... och fransarna från idag:








fransar - fransförlängning - födelsedag
Tuomo

Grattis i efterskott. Du är precis lika vacker och inspirerande som människa idag som för alla år sedan jag träffade dig första gången. Hoppas du hade en fantastisk födelsedag och att du har många superdagar kvar framför dig 😊.

Svar: Tack och tack detsamma. Jag hade en "revival of me twenties" och insåg att jag inte är 20 år längre. 🤣 Och att jag inte ska vara ute till 5 i skyhöga klackar. Men det var kul, absolut! Gör nog om det när jag fyller 62.
Anna Kullhammar

Tuomo

😁

Fint ändå att du fick denna repris av vildare, mer energiska tider. Många tackar nej och placerar sig fint i mittfåran. Våga vara bäst även i fortsättningen och så punktmarkerar jag nummer 62 och jämför dina upplevelser 😉. Lovar att sätta elever på att sjunga för dig vid 50 iaf. Vid 60 sjunger jag 😈.

42 är ansenligt men hanterbart. Jag saknar inte de yngre åren någonstans. Enkelt och simpelt är melodin och jag uppvaktar hellre än blir uppvaktad. Men så är har du alltid varit hårdare och tuffare än jag.

Tuomo

😁

Fint ändå att du fick denna repris av vildare, mer energiska tider. Många tackar nej och placerar sig fint i mittfåran. Våga vara bäst även i fortsättningen och så punktmarkerar jag nummer 62 och jämför dina upplevelser 😉. Lovar att sätta elever på att sjunga för dig vid 50 iaf. Vid 60 sjunger jag 😈.

42 är ansenligt men hanterbart. Jag saknar inte de yngre åren någonstans. Enkelt och simpelt är melodin och jag uppvaktar hellre än blir uppvaktad. Men så är har du alltid varit hårdare och tuffare än jag.


Svar: Tycker du ska sjunga för mig varje år.
Anna Kullhammar

Tuomo

Done and done