Veckans naglar: svart "v"- fransk manikyr!


Den här manikyren gjordes på 5 minuter, och som alltid hade jag svårt att välja färg och form på manikyren - jag körde lite på känsla och prövade mig fram.

Materialet: LCN vit nail art pen, LCN Drop dry,
svart Viva la Diva, MUS Asun och LCN guld glitterliner.


Jag började med att måla med det svarta lacket, från hörnet av vita randen till nagelns slut, en sida i taget. Sedan målade jag med guld glitterliner längs med ena sidans svarta kant. Därefter målade jag över hela nageln med Make up stores glitternagellack Asun. Efter det gjorde jag vita prickar med LCN nail art pen (då jag kände att något saknades) och sist målade jag överlacket LCN Super hardener och droppade LCN Drop dry.


Sara - lackat

sååå snyggt!

Naglarnaglarnaglar

Tack så mkt! :)

Karin

Fiiiint...)

Naglarnaglarnaglar

Tack så mkt Karin! :)