Naglar från förr...


När jag hade ett facebook-konto lade jag upp bilder på mina naglar regelbundet.
Här får ni en chans att se några av dem:



Permanent fransk manikyr med mörkblått glitter,
sedan nail art på med svart liner och konad stämpel.


Permanent fransk manikyr med turkost glitter,
målad nail art på med svart, turkos glitter liner och vita prickar gjorda med nail art pen.


Permanent fransk med cerise glitter.

Efter några dagar tröttnade jag på enkelheten och satte fast nail art stickers.


Oj, den här är det mycket jobb bakom.
Dels är allt det gröna och gula, skimrande, inbyggt i materialet -
olika glitter som ser ut som fiskfjäll, väldigt häftiga.
Resten är målat med fri hand - utom fisk och sjöhäst som är konad stämplar.


Fräsch permanent fransk manikyr med inbyggt silverglitter och camouflage gel i nyansen Cool pink.


Permanent fransk med camouflage gel.
Sedan strasstenar och silver glitter liner, rosa liner
och prickar med vit nail art pen.


Den här älskade jag.
Först har jag målat hela nageln med svart lack,
tror det är Viva la diva,
sedan upptill och nertill Depend nr 132 hologramlack (önskar jag hade köpt flera!!)
och silver glitter liner mellan färgerna.
En konad stämpel i vitt blommönster och två stenar i blommorna.



Vilka är era favoriter?