Manikyr: LCN Magnetic power - Delicious Olive + nail art


Efter att jag lekt lite med olika varianter på min nylagade nagel bestämde jag mig ändå för att måla om alla naglarna.

Idag blev det en ganska enkel manikyr med enkel nail art.

Underlack som vanligt, LCN No more ridges. Jag använde sedan LCN Magnetic power i färgen Delicious olive och "stjärn"- magneten. På tummarna gjorde jag sedan prickar med en vit LCN nail art pen. I mitten av "stjärnan" satte jag en kiwiskiva av fimo.Sist överlack, LCN Super hardener.

Bilderna visar tyvärr inte djupet som den magnetiska effekten har. Ni får ta mig på mitt ord. :)
Det blir ett fantastiskt skimmer och ser lite ut som att "stjärnan" rör på sig när du vrider ex. tummen från nagelkant till nagelkant. Svårt att förklara - måste ses!





pixxi

Oj vad häftiga! :O Hur gjorde du "stjärnan" egentligen? Jag fattar inte :(

amanda

sjukt snygga naglar! :)

Å måste be min kille att börja göra det ! å min bror å papsen självklart!!

Va bra tack för att du sa det :*<3

Anna - Naglarnaglarnaglar

Pixxi: Man köper magnetplattor till nagellacken, jag har fyra olika mönster. Jag har randigt, vågigt, halvmånar som blir större (svårt att förklara) och stjärna.



http://www.topstore.se/naglar/nagellack/magnet-till-magnetic-nail-polish.html

Anna - Naglarnaglarnaglar

Amanda: Tack! Gör det, de man älskar vill man ju ska leva länge och må bra så alla mina närmsta sitter (utom på offentliga toaletter). :)