Förlängning med mallar - Sculpture formatur design lilac + nail art med LCN night light + stämplar

- Fräscha, glittriga sommarnaglar.
 
 
Äntligen en uppdatering, eller hur?
Det har inte blivit några bilder förrän nu, men nu var det dags kände jag.
 
Efter att ha haft korta naglar en längre tid blev jag sugen på en förlängning "with a twist" så jag förlängde med ljuslila gelé och byggde in glitter, en gelé som lyser i mörkret och avslutade med konadstämpel med vita blommor. Ska det va' ska det va'! ;)
 
Gelén som lyser i mörkret heter LCN Night light colour gel, Light mint och det var svårt att fånga på bild - men jag gjorde mitt bästa. Jag har lagt den som prickar längs med halva smileyn (som synes på bilden längst ner).
 
Inomhus med blixt
 
 Utomhus i dagsljus
 
Inomhus utan blixt för att försöka se det som lyser i mörkret
 
 
Vill du ha något liknade? Boka tid, jag svarar på mail så fort jag får dem. [email protected]