Somriga jordgubbsnaglar - LCN Sculpture formatur neon pink + nail art

 
Här har jag efter önskemål om rosa med lite glitter gjort just detta - rosaglittriga naglar med nail art.
 
Jag använde LCN Sculpture formatur design som rosa fransk som jag även la ett rosa glitter på.
Sist gjorde jag stämplar från BM05 (jordgubbe) och BM03 (blomma) samt vita prickar med LCN Nail art pen. För att få jordgubben grön och röd har jag lagt båda färgerna samtidigt i mönstret. Man måste tänka på att skrapa åt rätt håll dvs så att man inte drar med skrapan så att färgerna går över varandra.
I det vita blommorna satte jag rosa stenar och för att allt ska hålla bättre avslutade jag med LCN Super hardener, överlack.
 
Somrigt och... rosa. :)
 
 
 
 
Vad svårt det är att ta skarpa bilder med 10 sek självutlösare... nu när jag inte har någon som kan fotografera åt mig längre. :(
Jag hoppas ni tycker bilderna är okej i alla fall.