Vackra naglar!

Efter en intensiv vecka med 25 stycken nya 6- åringar,  inskolning med min (snart) 6- åring innan det och allmän sömnbrist går hjärnan på högvarv. 
Då är det skönt att få göra något skapande. 
Här kommer mina senaste konstverk:







 
Vad tycker du?


flamingle - headintheclouds
Tuomo

Jag blir lika imponerad varje år av lärarna på lågstadiet. Tålamodet och hänsynen som krävs är otrolig. Jag jobbar med nya fyror för tredje läsåret i rad och det raljeras en hel del över min oförmåga att hantera när dessa gråter av hemlängtan 😁. Och det är ju sorgligt på många vis. Så jag har börjat kriga på lärarlyftet med målet att börja undervisa på högstadiet nästa läsår. Där möter jag en dramatik jag är bättre rustad för. Mer kvalitativ hjälp än jag kan erbjuda de små.

Så bra jobbat, unga fröken Kullhammar. Och som alltid ett utsökt arbete med naglar 👌😊. Hoppas den egna inskolningen gick bra.

Mvh

Svar: Tack.
Anna Kullhammar